Torsdag <3

fredag i morgon!!! LOVE. Ska till pappa men har inget för mig så det blir nog lite vinter bilder imorn tror jag, och massa fina bilder på mina naglar!  ;) Och kanske en ny design? Jag tröttnar snabbt.
Är det något mer ni önskar att jag ska blogga om elelr har ni frågor? Chatta på min lilla chatt längst ner eller kommentera!
Har spelat gitarr idag oxå, gick bra med "flickan och kråkan". Nu spelar jag "set fire to the rain" med adele. Låter skitfint, när min gitarrlärare spelar XD. Hehe men det kommer, den är inte så super enkel...
Oj trodde jag skrev 'in' men nehe,
och här en är bild på ett par örhängen jag gjorde förra veckan, fina va? ;)
(de vänstra vart snyggast tkr jag) <3 kram <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

teeestblooggen

Jag är en tjej på 13 år som bloggar om mitt liv, vänner, kläder, naglar, kändisar och mycket fotografering! Jag fotar med min Kodak EasyShare Z980 och min Sony Cyber.shot Dsc W320! Hoppas ni gillar och vill följa min blogg! Följer du min så följer jag din! <3 <3

RSS 2.0